Известие

Collapse
No announcement yet.

Перка на радиатора... 2.4 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Перка на радиатора... 2.4 JTD

    Колеги, появи се следния проблем. давам на контакт и перката за охлаждане на мотора се включва. паля и тя си е пак включена, а мотора е студен, не е пален от предишната ве4ер. лампата с дюзата на таблото светна също. на вси4кото отгоре и обтяжната ролка здаде багажа, тая най-скъпата. и вси4ко запо4на с "регулатора на парното" който изгоря. проблема с ролката е ясен, но защо ми пуска перката на радиатора сега при подаден само контакт. регулатора на парното е откачен защото духа на "max" дори и без подаден контакт. и о6те едно пояснение, температурата на таблото показва 0' градуса, а навън е 10, 15, мига снежинката, знаете как е. моля ви даите акъл, че много проблеми станаха изведнъж. като за на4ало ще оправя ролката, че много чатка и мотора в момента не го паля, въпроса е след това какво да правя с тия ел. аномалий...
    Last edited by търтей; d.m.y г., 12:34.

  • #2
    Първоначално публикувано от herito_e Покажи съобщение
    Колеги, появи се следния проблем. давам на контакт и перката за охлаждане на мотора се включва. паля и тя си е пак включена, а мотора е студен, не е пален от предишната ве4ер. лампата с дюзата на таблото светна също. на вси4кото отгоре и обтяжната ролка здаде багажа, тая най-скъпата. и вси4ко запо4на с "регулатора на парното" който изгоря. проблема с ролката е ясен, но защо ми пуска перката на радиатора сега при подаден само контакт. регулатора на парното е откачен защото духа на "max" дори и без подаден контакт. и о6те едно пояснение, температурата на таблото показва 0' градуса, а навън е 10, 15, мига снежинката, знаете как е. моля ви даите акъл, че много проблеми станаха изведнъж. като за на4ало ще оправя ролката, че много чатка и мотора в момента не го паля, въпроса е след това какво да правя с тия ел. аномалий...
    Като подадеш на контакт след като си карал колата, колко време ти подгряват свещите?
    Тоест веднага ли загасва лампата на подгрева (светка за 0.5 секунди да речем) или подгрява отново поне 5-6 секунди?
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Comment


    • #3
      Имаш проблем вероятно с температурния датчик на термостата
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #4
        Kaто запаля колата, лампата за подгрева продължава да мига още около 20-25 секунди. Мисля, че това е така защото съм имал изгорели свещи, но до сега чак толкова голям проблем не ми е правила колата. Може ли да е от това?

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от herito_e Покажи съобщение
          Kaто запаля колата, лампата за подгрева продължава да мига още около 20-25 секунди. Мисля, че това е така защото съм имал изгорели свещи, но до сега чак толкова голям проблем не ми е правила колата. Може ли да е от това?
          Погледни какво ти е писал колегата Мъри
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #6
            проблема ти е в температурния датчик на термостата

            Comment


            • #7
              добре, температурен датчик, ще го сменя, а може ли от това да се включва и перката на радиатора при контакт на ключа и студен мотор..?

              Comment


              • #8
                Да,когато сдаде багажа датчика,компа пуска авариен режим,и перката работи постоянно на контакт
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #9
                  Колеги, къде се намира този датчик, не е ли този до акумулатора, под дросела. Ходих до магазина и купих един но се оказа, че не е същия и сега ще ходя да го сменям... Пак да споделя проблема... при контакт и ДВЕТЕ перки почват да въртят като луди и червената лампа за дюзата която е на таблото свети постоянно и не гасне. Да добавя и, че "Електронен регулатор на вентилатора на купето" съм го изкарал и в момента не е монтиран защото има изгорели транзистори. Може ли от там да идват мойте проблеми?

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от herito_e Покажи съобщение
                    Колеги, къде се намира този датчик, не е ли този до акумулатора, под дросела. Ходих до магазина и купих един но се оказа, че не е същия и сега ще ходя да го сменям... Пак да споделя проблема... при контакт и ДВЕТЕ перки почват да въртят като луди и червената лампа за дюзата която е на таблото свети постоянно и не гасне. Да добавя и, че "Електронен регулатор на вентилатора на купето" съм го изкарал и в момента не е монтиран защото има изгорели транзистори. Може ли от там да идват мойте проблеми?
                    Ето това е въпросния датчик.
                    Не е лошо да погледнеш,дали не ти е включен постоянно и компресора на клематика в резултат на манипулациите по панела.
                    Attached Files
                    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Искам да благодаря на всички колеги отзовали се за моя проблем. Безкрайно съм ви благодарен. Днес имах време да се занимавам с колата, намерих датчика, смених го и .... чудо. Алфичката пак си мърка както преди. остана само тоя регулатор на парното да спре да ми гори транзисторите и всичко ще е 6, че без парно в тая зима си е кофти. Пак да благодаря и да знаете, че имате почерпка от мен....

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от herito_e Покажи съобщение
                        Искам да благодаря на всички колеги отзовали се за моя проблем. Безкрайно съм ви благодарен. Днес имах време да се занимавам с колата, намерих датчика, смених го и .... чудо. Алфичката пак си мърка както преди. остана само тоя регулатор на парното да спре да ми гори транзисторите и всичко ще е 6, че без парно в тая зима си е кофти. Пак да благодаря и да знаете, че имате почерпка от мен....
                        Направи профилактика на електромотора на вентилатора на парното. При мен транзисторите изгоряха, когато блокираха лагерите. Вместо смазка по тях имаше само суха ръжда.
                        Fiat Stilo 1.9 16V JTD, 2004, комби
                        Citroen BX-19GT, 85
                        Alfa Romeo 156, 2.4 JTD, 01, Distintive - ex

                        Comment

                        Working...
                        X